Co propagovat na reklamních taškách


Reklamní nákupní taška je vhodný předmět k propagaci výrobků, služeb i životního stylu. Je to poměrně velká plocha, kde lze vyjádřit naše originální myšlenky a nápady, s taškou lidé chodí nakupovat do supermarketu a nosí je i ve městě při chůzi po chodníku, v parku či podél silnice, a tak je velká šance, že si potisku někdo povšimne.

duhová taška

Zdravá výživa – některé prodejny zdravé výživy darují zákazníkům za velký nákup plátěnou tašku s reklamním potiskem, případně si zákazníci mohou tašku u pokladny zakoupit. Propagace zdravé výživy touto formou má úspěch, protože lidem na ulici připomenete i to, co opomíjí, nebo o tom vůbec neví. Například jim připomenete, že hodně selenu obsahují para ořechy, že k doplnění omega-3 mastných kyselin poslouží lněný olej, že má téměř každý obyvatel naší země deficit hořčíku, a že jej lze doplnit vhodným suplementem, že skvělým zdrojem vitamínu C je Acerola, že k detoxikaci od těžkých kovů napomáhá Chlorella a Spirulina atd.

nákupní tašky

Kadeřnictví, pedikúra, masáže – sektor těchto služeb je poměrně rozsáhlý, ale propagace touto formou přijde vhod, protože ne každý ví, že třeba právě v jeho ulici otevřeli nové wellnes centrum nebo kadeřnictví či barber shop, co by stálo za vyzkoušení. A pokud lidem formou potisku na taškách připomenete možnost návštěvy i v jejich bydlišti, bude to rozhodně atraktivní nabídka.

Úklidové firmy – další z příkladů, který poslouží k propagaci formou potisku na reklamních taškách, jsou úklidové firmy. Mnoho lidí poptává mytí oken, zejména v paneláku, kde hrozí vypadnutí z okna z desátého patra ven na ulici, anebo důkladné mytá toalet a koupelen, úklid kanceláří nebo čištění zapáchajících koberců a čalounění sedacích souprav. Tyto služby oceníme i při přípravě rodinných oslav či svateb, a dát lidem na vědomí, že vaše firma působí v tomto regionu, je rozumné a žádoucí.